sunnuntai 9. lokakuuta 2011

.

Tarvitsen jotain, mutta en tiedä mitä.

Haluan kontrollin takaisin, koska epämääräisesti edelleenkin kuvittelen hallitsevani koko elämääni, kun hallitsen yhden osa-alueen täydellisesti. Mutta se ei mene enää niin. Ei se ole ikinä toiminut, enkä minä saa sitä enää toimimaan.

Minä haluan hallita kaikkea, koska olen egoistinen paska.

Haluaisin vain olla joku muu. Muuten räjähdän ja katoan vaaleanpunaisena pilvenä pitkin seiniä ja laminaattilattiaa.

Ja minulla on taas paha olo. Haluaisin piiloutua sängyn alle itkemään, mutta sängyn alla on roskaa, enkä minä osaa itkeä. Ja en myönnä, että olen säröillä. Rikki. Säpäleinä.
Koska minun täytyy olla vahva ja pärjätä ja huolehtia samalla kaikista muista.

4 kommenttia:

  1. Muru. Sinun tehtäväsi on huolehtia vain ja ainoastaa itsestäsi...

    VastaaPoista
  2. Hanki intohimo, ja hukuttaudu siihen, se toimii. Jos tuntuu ettei mitään tule mieleen, niin muistele mistä pidit ennen. Ratsastus, rummut, rottien kasvatus, lihansyöjäkasvit, maalaaminen, mikä vaan mikä joskus poltteli sydäntä. Muistele! Ala tehdä sitä taas. Aluksi se(kin) on ihan hanurista, mutta sitten siihen pääsee sisälle, keho ja mieli muistaa -> siitä tulee hyvä mieli. Herättele esiin hyviä juttuja itsestäsi, ei niitä huonoja. Mä aloitin lukemalla, ihan simppeliä, uppouduin toisten ihmisten ajatuksiin ja kuviteltuihin todellisuuksiin, mihin tahansa muuhun kuin omaan noidankehääni. Nyt olen edennyt: vaahtoan ja maalaan ja kirjoitan hulluna niin etten malta mennä nukkumaan, ihan sama vaikka ketään ei kiinnostaisi lopputulos. Tiedän katuvani jos en tee sitä. Koira pakottaa mut pihalle. Mua ei kiinnosta ruoka kuin sen vuoksi että jaksaisin toteuttaa sitä mitä haluan oikeasti tehdä. Harrastan liikuntaa noin 15 minuuttia päivässä+ kauppareissut+ koirailun koska nyt ihminen on fyysinen olento . Hanki intohimo, rakastu johonkin. Mikä tahansa muu on hyvä kuin ruokaan tai kehoon liittyvä juttu.

    VastaaPoista
  3. Pelaa wowia, soita kitaraa ja tule helkkarin hyväksi! Mitä vaan!

    Tässä oli muuten tää blogi josta löytyy kaikkea kätsyä, kuten niitä juustonteko-ohjeita tms: http://kysymammalta.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Elä, älä ajattele mitä muut ajattelevat. Ole oma itsesi - se utelias kaikkeen uuteen innolla tarttuva vanha iloinen Juuliska. Helppoa sanoa, tiedän, sillä se on vuosien työ. Mutta tartu nyt vaikka pensseliin ja maalaa, maalaa, maalaa. Alkuun näin. Kaiva hyllystäsi kirja josta olet joskus pitänyt, lue se uudelleen ja taas uudelleen. Löydät uusia puolia kirjasta ja itsestäsi. Mulla on itsellä ollut muutama kirja joihin olen palannut ja taas palannut kunnes kirja on alkanut elää omaa elämäänsä enkä ole enää tarvinnut sitä itselleni. Mutta sinä olet hyvä vaikka missä kunhan sen vain tunnustat itsellesi. Iskä

    VastaaPoista